تو نخواستی


تو نخواستی

 به کنارسر من

سامون بگیره

عشقمون که

تازه پا بود

تونخواستی جون بگیره

تونخواستی  که ببینی

پس از  اون سختی  کشیدن

دنیا با من  مهربون شه

زندگی

آسون بگیره

 

توکه پیغام شکفتن

توکه معنای بهاری

می تونستی مثل ابری

به منه خسته بباری

توی این دنیای تیره

که پر از وحشت وترسه

می تونستی ونخواستی

که منو تنها نذاری

تو که در بزم محبت

منو قابل ندونستی

دلمو وقت شکستن

کاری مشکل ندونستی

بعد از اون عشقو امیدی

که به رویای تو بستم

واسه کاشونه  عشقت

دلمو دل ندونستی

 

 

محمد علی  شیرازی 

یا علی


میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین علی(ع) را به همه دوستان عزیزتبریک می گم





من گرفتارسنگینی سکوتی هستم که گویا قبل ازهر فریادی لازم است

 

 

من  تمام هستیم در نبرد با سرنوشت در تهاجم با زمان آتش زدم  کشتم

من بهار عشق را دیدم ولی باور نکردم  یک کلام  در جزوه هایم هیچ ننوشتم

من ز مقصد ها پی مقصود های پوچ افتادم تا تمام خوبها رفتند وخوبی ماند در یادم

من به عشق منتظر بودن  همه صبر و قرارم رفت

بهارم رفت 

عشقم مرد

یارم رفت



مسعود فردمنش

مشکل کجاست؟



هم سخن بسیار دیدم همره همدل کجاست
عالم از دیوانه پر شد مردم عاقل کجاست
 
از خدابرگشتگان همراز اهریمن شدند
دشمن حق می خروشد دشمن باطل کجاست

همرهان رفتند و ره باریک و مقصد ناپدید
من به یاران کی رسم ای رهروان منزل کجاست
 
موج می کوبد به کشتی می کند دریا خروش
در دل شب راه را گم کرده ام ساحل کجاست
 
این گواهان جمله سود خویش می جویند و بس
دعوی خود با که گویم شاهد عادل کجاست 

 هر که را از ابلهان دیدم صلای عقل زد
وا شگفتا ای همه فرزانگان جاهل کجاست

درد خود با هر که گفتم چاره را آسان گرفت
 گر که سهلت مینماید کار ما مشکل کجاست
؟

مهدی سهیلی
 

یه سوال از تو دارم



وقتی دلتنگ تو میشم    می بینم عکس تو هر جا
می خواد آشتی کنه     قلبم دوباره با غم دنیا
منه دیوونه یه عمره       که به عشق تو اسیرم
همش از تو می نویسم      واسه اینکه جون بگیرم

****
یه سوال از تو دارم           بمونم یا که برم ؟
دل می خواد تابدونه      چی جوابش رو بدم؟

****
به خدا هیچکسی هرگز       مثه تو برام نمیشه
دل تنگم رو صدا کن      چشم براتم تاهمیشه
می زنم به آب وآتیش     خودمو با تو به بینم
زیر رقص شاپرکها       گل عشقت روبچینم
 
****
یه سوال از تو دارم    بمونم یا که برم ؟
دل می خواد تا بدونه   چی جوابش رو بدم؟



مادر



جلوه عشق شمع وپروانه
روشنای وجود هر خانه
معنی پاک و ناب یک لبخند
کیمیا وعزیز وجانانه
بهترین عشق وبرترین یاور
شمع سوزان زندگی مادر


تیر خطا



دل به زبان نمی رسد  لب به فغان نمی رسد  
کس به نشان نمی رسد  تیر خطاست زندگی