دلیل اینکه آرومم

دلیل اینکه آرومم ، امید لمس دستاته

همین لبخند پنهانی کنار لحن گیراته

دلیل اینکه تنهایی ، همین دستای تنهامه

همین دنیای تاریکم ، همین تردید چشمامه

شبیه حس پژمردن ، دچار شک و بی رنگی

من آرومم ، تو تنهایی ، حقیقت داره دلتنگی

هنوزم میشه عاشق شد ، هنوزم حال من خوبه

ببین دنیا پر از رنگه ، هنوزم عشق محبوبه

تو دلگیری نمی دونی ، چه رویایی به من دادی

اگه فکر می کنی سردم ، برو رد شو تو آزادی

نمی دونی چقدر سخته ، تو پشت نبض دیواری

نمی دونم تو این روزا چه احساسی به من داری

نه اینکه سرد و مغرورم ، نه اینکه دور از احساسم

بذار دست دلم وا شه ، بذار رویا رو بشناسم

تموم شهر خوابیدن ، من از فکر تو بیدارم

یه روز می فهمی از چشمام ، چه احساسی به تو دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد