دلم پیش تو جامونده

دلم پیش تو جامونده 

می خوامت بینهایت من 

می خوامت دنیا تا دنیاست  

ازاینجا تا قیامت من  

نمی خوام جز تو چیزی من 

توای یاقوت الماسم  

برای قلب غمگینم  

تو بودی عشق واحساسم 

تورفتی و من تنها  

چه بی تو سرد وخاموشم 

نکردم من فراموشت  

چرا کردی فراموشم 

از اون وقتی که رفتی تو

توچشمام گریه مهمونه

پرم از بوی دلتنگی

همه دنیا یه زندونه 

  

از اون وقتی که رفتی تو

شده دنیا قفس انگار

مثه قمریه سرخورده

شدم از زندگی بیزار

هنوز عکس قشنگه تو

تو قاب روی دیواره

هنوزم دل پر حسرت

بفکر روز دیداره

نمی دونی چه دلتنگم

نمی دونی چه دلگیرم

تمومه کار دل بی تو

نیایی بی تو می میرم 

....

 

بهر من نامه بده

آنچنان منتظرم

آنچنان منتظرنامه ای از سوی توام

که اگر نامه رسان گرگ بیابان باشد

دشمن جان باشد

قدمش می بوسم

تا که دلباخته بره شود

بهترین عاشق این دره شود

واگر در نامه بنویسی چیزی

همه احساس تورا

در همان صفحه بی حرف وکلام

موبه موخواهم خواند

 به رهت خواهم ماند

نامه ات خواهم خواند

بهر من نامه بده

                    بهر من نامه بده