منو هرگز نبخش

 

لحظه سخت رفتنت 

هیچی تو قلب من نبود  

نگاه آخرین تو ، شعر جنونم و سرود

 از التهاب بی کسی ، پناه آوردم به جنون 

زندگی زندونه وبس , وقتی نباشه همزبون 

 

خواستم فراموشت کنم اما خیالت نمی ذاشت 

به غیر دیونه شدن راهی جلو پام نمی ذاشت 

 

منو هرگز نبخش ای مهربونم 

همیشه بد بودم اینو خوب می دونم 

 

بهتر نشناسی منو 

منی که با تو بد بودم  

تنها از عشق و عاشقی  

شکستنو بلد بودم 

لایق بودنت نبود  

قلب حقیرم می دونم  

حقم تا آخر عمر تنهای تنها بمونم

 

منو هرگز نبخش ای مهربونم 

همیشه بد بودم اینو خوب می دونم 

 

 

روزگار

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه منیر چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.mahemonir313.ir

جشنواره وبلاگ نویسی ماه منیر
اهداء جوایز نفیس به برگزیدگان
1تا30 شعبان 1433
جهت اطلاع از موضوعات و شرایط جشنواره به www.mahemonir313.ir مراجعه فرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد