آخرین تلاش

این آخرین تلاشمه ، واسه بدست آوردنت

باور کن این قلب و نرو

                           این التماس آخره

چقدر می خوای تو بشکنی ، غرور این شکسته رو

هرچی می خوای بگی بگو

                           اما نگو بهم  برو

 

 

این دلو عاشقش نکن ، اگه منو دوست نداری

راحت بگو اگه می خوای، قلب منو جا بذاری

دلم پر از شکایته،  اما صدام در نمی آید

می ترسم از دستم بری، کاری ازم بر نمیآد

 

نرو، نذارکه بعد ازاین ،دنیا به عشق شک بکنه،

هر کی دلش جای دیگست

                         عشق بخواد ترک بکنه

نفس زدم از ته دل معصوم این دل بخدا

نذار بشه محال واسش ،  باور عشق آدما

 

مرگ دلم پای تو، اگه ازش گذر کنی

لب تر کنی رفیقتم،  کافی با ما سر کنی

 

 

عاشق نبودی تو

عاشق نبودی تو

من عاشقت بودم

در قبله گاه عشق

بودی تو معبودم

آرام آسوده ، در خواب خوش بودی

یک لحظه من بی تو ، هرگز نیاسودم

من با نفسهایم نام تو را خواندم

کاش ای هوسبازم

                         با تو نمی ماندم

روزی که می گفتی من با تو می مانم

روزی  که دانستی  من بی تومیمیرم

روزی که با عشقت بستی  به زنجیرم

 

بازنده من بودم این بوده تقدیرم

خوش باوری بودم  پیش نگاه تو

هر دم ز چشمانت خواندم  کلامی نو

 

 

  

عشق تو چون برگی در دست طوفان بود

دل کندن و رفتن پیش توآسان بود

روزی به من گفتی دیگر نمی مانم

گفتم که می میرم گفتی که می دانم

 

باور نمی کردم هرگز جدایی را

آن آمدن با عشق

                        این بی وفایی را