آهای تو که
این همه دوری از من
این روزا در حال              عبوری از من

اهای تو که
فکر می کنی سوزوندی
 دارو ندارمو                   با دوری از من

طاقت نداری ببینی می دونم
 این همه طاقت و صبوری از من

ستاره هات می گن پشیمون شدی
می خوای بگی       که غرق نوری از من  

فکر نکنم
بشه با صد تا دریا
این همه نفرتو                بشوری از من

نمی دونم
 می خوای با قلب سنگیت
دل ببری                  بازم چه جوری از من



ای دریغا که همه مزرعه ی دلها را

              علف هرزه ی کین پوشانده ست

وهمه مردم شهر

               بانگ برداشته اند

                           که چرا سیمان نیست

وکسی فکر نکرد

                که چرا ایمان نیست

وزمانی شده است

          که به غیر از انسان

                         هیچ چیز ارزان نیست


حمید مصدق

میلاد  باسعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل و امام سجاد را به همه دوستان تبریک میگم