عاشق نبودی تو

عاشق نبودی تو

من عاشقت بودم

در قبله گاه عشق

بودی تو معبودم

آرام آسوده ، در خواب خوش بودی

یک لحظه من بی تو ، هرگز نیاسودم

من با نفسهایم نام تو را خواندم

کاش ای هوسبازم

                         با تو نمی ماندم

روزی که می گفتی من با تو می مانم

روزی  که دانستی  من بی تومیمیرم

روزی که با عشقت بستی  به زنجیرم

 

بازنده من بودم این بوده تقدیرم

خوش باوری بودم  پیش نگاه تو

هر دم ز چشمانت خواندم  کلامی نو

 

 

  

عشق تو چون برگی در دست طوفان بود

دل کندن و رفتن پیش توآسان بود

روزی به من گفتی دیگر نمی مانم

گفتم که می میرم گفتی که می دانم

 

باور نمی کردم هرگز جدایی را

آن آمدن با عشق

                        این بی وفایی را

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ http://haker.blogsky.com

سلام
وب زیبایی داری
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد