ای عاشقان

بای عاشقان ای عاشقان

گلایه دارم از جهان

نامردمی از هر کران

آتش به دلها می زند

همچون زمین  وآسمان

ستاره های خون چکان ، سنگ مصیبت هر زمان

برسینه ما می زند

آتش به دلها می زند آتش به دلها می زند

 

دنیا به کام اهل ناز، ما بیدلان اهل نیاز

این قلب خونین باغ ما، داغ شقایق داغ ما

ما خسته ازرنگ وریا، با درد هرداغ آشنا

این اسمان را پر فروغ ، روی زمین را بی دروغ

خالی زکین می خواستیم ،  نیک ونوین می خواستیم

زیبا ترین می خواستیم ، کی اینچنین می خواستیم

 

روزی که قلب این جهان، باعشق وآزادی زند

دنیا به روی مردمان، لبخندی از شادی زند

ای عاشقان ای عاشقان

از یاد ما یاد آورید

دلدادگان دلدادگان

با یاد ما داد آورید، از یاد ما یاد آورید

شادا که با یگانگی از بند غم رها شویم

به رغم هر بیگانگی ، من وتو با هم ما شویم

 

شادا به روزی اینچنین

چون ما چنین می خواستیم

آری همین می خواستیم

 

 

دنیا

     من دیگه خسته شدم  بس که چشام بارونیه

پس دلم تا کی فضای غصه رو مهمونیه

من دیگه بسه برام تحمل این همه غم

بسه جنگ بی ثمر برای هر زیاد  وکم

وقتی فایده ای نداره  غصه خوردن واسه چی؟

واسه عشقای توخالی ساده مردن واسه چی؟

نمی خوام چوب حراجی رو به قلبم بزنم

نمی خوام دربه در پیچ وخم  این جاده شم

واسه آتیش همه یه هیزم  آماده شم

یا یه موجود کم وخالیه پر افاده شم

وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم

 

 

همه حرف خوب می زنن اما کی خوبه این وسط

بد وخوبش  با شما  ما که رسیدیم ته خط

***

قربونت برم خدا

چقدر غریبی  رو زمین

آره دنیا ما نخواستیم دل  رو با خودت نبین

اینهمه چرخیدی و چرخوندی آخرش چی شد

اون بلیط شانس دا‌ئم بگو قسمت کی شد

همه درویش همه عارف  جای عاشق ها کجاست؟