دلم پیش تو جامونده

دلم پیش تو جامونده 

می خوامت بینهایت من 

می خوامت دنیا تا دنیاست  

ازاینجا تا قیامت من  

نمی خوام جز تو چیزی من 

توای یاقوت الماسم  

برای قلب غمگینم  

تو بودی عشق واحساسم 

تورفتی و من تنها  

چه بی تو سرد وخاموشم 

نکردم من فراموشت  

چرا کردی فراموشم 

از اون وقتی که رفتی تو

توچشمام گریه مهمونه

پرم از بوی دلتنگی

همه دنیا یه زندونه 

  

از اون وقتی که رفتی تو

شده دنیا قفس انگار

مثه قمریه سرخورده

شدم از زندگی بیزار

هنوز عکس قشنگه تو

تو قاب روی دیواره

هنوزم دل پر حسرت

بفکر روز دیداره

نمی دونی چه دلتنگم

نمی دونی چه دلگیرم

تمومه کار دل بی تو

نیایی بی تو می میرم 

....

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سهراب پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

ممنون

امیر دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام دوست خوبم
اگه ممکنه آهنگ این شعر رو هم تو وبلاگت بزار
خیلی قشنگه
من اسم خواننده شو نمی دونم و نمی تونم جایی پیداش کنم.

مرتضا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام آقا امیر
اسم خواننده اهنگ هم امیره
ایمیلت رو بزار برات می فرستم

حمیدرضا جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام خوبی ؟
اسم خواننده این آهنگ چیه؟
خیلی دنبالشم اگه بگی ممنون میشم

مستانه های باد در پاییز جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.abbasabed.blogfa.com

سلام
شب نازی داشته باشید و زندگی همیشه بکامتان باد

مستانه های باد در پاییز دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.abbasabed.blogfa.com

سلام
دوست عزیز ، چرا آدرس وب خود را نمی نویسید ؟
مجبور میشوم از طریق گوگل پیدایتان کنم وقت زیادی را میگیرد.
در ضمن دل شما پیش ما جا نمانده دست روی سینه خود بگذارید ضربان آنرا حس خواهید کرد ، محبت شما نزد ماست

آرمان سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://farzadmo.blogfa.com

slm age mitooniin in ahang ro baram mail knin kheyli mamnon doostt aziiz

web kheyli qashangi dari

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

rojbash_heval@Yahoo.com

آرمان سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

rojbash_heval@Yahoo.com

طاهر دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام
خیلی زیبا بود
میشه اهنگشو برام بفرستین؟
ممنون
taher.ahel@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد