یه سوال از تو دارم



وقتی دلتنگ تو میشم    می بینم عکس تو هر جا
می خواد آشتی کنه     قلبم دوباره با غم دنیا
منه دیوونه یه عمره       که به عشق تو اسیرم
همش از تو می نویسم      واسه اینکه جون بگیرم

****
یه سوال از تو دارم           بمونم یا که برم ؟
دل می خواد تابدونه      چی جوابش رو بدم؟

****
به خدا هیچکسی هرگز       مثه تو برام نمیشه
دل تنگم رو صدا کن      چشم براتم تاهمیشه
می زنم به آب وآتیش     خودمو با تو به بینم
زیر رقص شاپرکها       گل عشقت روبچینم
 
****
یه سوال از تو دارم    بمونم یا که برم ؟
دل می خواد تا بدونه   چی جوابش رو بدم؟



نظرات 4 + ارسال نظر
نوشین سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:30 ق.ظ http://aftabgardan.blogfa.com

یه سئوال از تو دارم بمونم یا که برم؟
خیلی قشنگ بود
جدی می گم
آفرین
ممنون که سر زدی به کلبم
.::بدرود ::.

چه اهمیتی داره... سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام. یادته بهت گفته بودم چرا انقدر غم انگیز می نویسی؟ حالا دیگه من هم با تمام وجود درک می کنم و می فهمم که چی می گی.
بنویس... بنویس که خیلی خوب می نویسی...

هنگامه پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام
بابا اینقدر سخت نگیر
این طرفا هم بیا

مهسا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:07 ب.ظ http://forozzan.persianblog.com

سلام قشنگ مینویسی بهت تبریک میگم ... به منم سر بزن اگه قابل... یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد