گلایه

 

نمی خوام بهت بگم دوسست دارم

آخه خیلی واسه عشق تو کمه

به تموم کارای روی زمین

پل زدن به چشم تو مقدمه

واسه مستی یه عمرم یه نفس

بودن کنار تو برام بسه

نمی خوام نگامو  از تو بگیرم

نکنه که گم بشی تو سایه ها

حتی درد و دل برات نمی کنم

تا دلت نگیره از گلایه هام

 

 

آسمون با  بارونآی دیشبش

چکیده تو آبی چشمای تو

اگه تو  تو زندونم پابذاری

دیوارش باز می شه فرش پای تو

لحظه ای که    تو دیگه منو نخوای

خیالم جمع که وقته مردنه

 

 

                                                                                     محمد رضا حبیبی

نظرات 3 + ارسال نظر
سوشیانس یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ب.ظ http://yoosofzahra.blogfa.com

سلام آقا مرتضی
یادمــــــــــــان باشــــــــــد اگر خاطـــــــرمان تنها مــــــاند

طلـــــــــــــــب عـــشق زهر بی ســــــرو پایی نکنیــــــــــم
ما راهم لینک کنی بد نمی شه هااااااا
شنبه شب تماس گرفتم جواب ندادید

سوشیانس یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ب.ظ

بعد از تو دلم همیشه گریان باشد چون موج اسیر خشم طوفان باشد بعد از تو شود نگاه من خشک به در تنها و غمین و بی نگهبان باشد بعد از تو دگر نمی پذیرم دل را دل را هوس همیشه نالان باشد آن موی سیه چشم خمار آلودت من باشم و این قلب پریشان باشد

صبا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام
بعضی حرفا رو چه جوری می شه باور کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد