وای بر من

وای بر من گر تو آن گم کرده ام باشی

که بس دور است بین ما

که این سو پیر مردی با سپیدیهای مو

وهزاران بار مردن

رنج بردن

با خمی درقامت از این راه دشوار

که این سو  دستها خشکیده

دل مرده

بظاهر خنده ای بر لب

وگاهی حرفهای پیچ در پیچ

وهم هیچ

وگهگاهی دوخط شعری

که گویای همه چیز است وخود

ناچیز

 

وای بر من ، وای بر من

 گر تو آن گم کرده ام باشی

که بس دور است بین ما

که آن سو نازنینی، غنچه ای شاداب وصدها آرزو بر دل

دلی گهواره ی عشقی

که چندی بیش نیست شاید

وز از بازیچه بودن سخت بیزار است

وای بر من گر تو آن گم کرده ام باشی

که بس دور است بین ما

 

و عاشق گشتن وعاشق نمودن سخت دشوار است

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فانوس خیس چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام...من این شعر و با صدای فرد منش خیلی دوست دارم ...موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد